תוכנית פעולה: כיצד למקסם את אימוני ה-TRX שלכם

אנשים חושבים לעתים קרובות שהם יכולים פשוט ללכת לחדר הכושר ולהתאמן בהתאם למצב הרוח שלהם באותו יום. זה אולי עובד בחלק מהזמן, אך אם המטרה שלכם היא לרדת במשקל או לבנות שרירים, עדיף שתיכנסו לתוכנית מסודרת. עמידה ביעדי הירידה במשקל יכולה להיות מאתגרת, לכן עבודה יחד עם מאמן כושר אישי במכון יכולה לעשות סדר בבלגן ולעזור לכם לעמוד ביעדים שלכם.

 

המשיכו לקרוא כדי לענות על כמה מהשאלות שאולי צצות לכם לפני שאתם קובעים פגישה עם מאמן כושר אישי:

 

האם אפשר להתאמן בכל יום?

כשמתחילים ללכת למכון כושר, בהתחלה מתלהבים מאוד מהאימונים, ויכול להיות שקל יותר לפקוד את המקום ולדחוף את עצמנו באופן קבוע. אבל לפני שאתם שמים לב, כבר יצרתם לכם לוח זמנים שבו אתם הולכים למכון כל יום ויום. האם זה טוב? ובכן, גופכם זקוק לזמן לנוח ולהירגע. אל תחשבו על יום המנוחה שלכם כעל יום חופש, כי למרות שאתם לא מרימים באופן פעיל משקולות או עושים פעילות של סיבולת לב ריאה, הגוף שלכם עדיין עורך שינויים בתוך עצמו. ימי מנוחה מאפשרים לגופכם להתאושש ולהיבנות מחדש. מנוחה, בתורה, עוזרת לעצב מחדש את גופכם כך שתוכלו לראות את התוצאות שאליהן אתם חותרים.

 

אתם יכולים להתאמן שישה ימים בשבוע – רק הקפידו לשנות את האימון מיום ליום. זכרו, משטר כושר מאוזן יכלול פעילות אירובית, אימוני משקולות ומתיחות.

 

חדשות טובות: אם אתם משלבים אימונים של TRX בשגרה שלכם, תקבלו אימון גוף מלא בכל פעם שאתם מגיעים בחדר הכושר. כך, למעשה, לא תצטרכו להתאמן כל יום, ותמשיכו לראות את אותן התוצאות.

 

האם צריך לעשות דיאטה?

יש צורך בתזונה בריאה על מנת לראות ירידה משמעותית במשקל. אמנם אכילת ירקות יותר מאשר דגנים תעזור לכם להשיג גוף בריא, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להימנע מכל הפחמימות. ויתור מוחלט על כל קבוצת מזון תגרום לכם לעלות במשקל בימים שאתם מרשים לעצמכם להתפרע. לפעמים, "יום הרמאות" יכול להפוך לשבועות של רמאות, מה שעלול לגרום לביטול של כל ההתקדמות שעשיתם עד כה. אז במקום דיאטה, שקלו לעשות שינוי אמיתי באורח החיים שלכם. בחנו היטב את דפוסי האכילה שלכם ושנו אותם. אם תבצעו שינויים הניתנים לניהול על ידכם, יהיה לכם סיכוי טוב יותר להיצמד אליהם לצמיתות.

 

כיצד ניתן להגדיר תוכנית אימון?

דרך טובה לבנות את תכנית האימונים שלכם היא להחליף עבודת לב וכוח. זה מאפשר לשרירים שלכם זמן להיבנות מחדש בכל יום. מאמן כושר אישי יכול לעזור לכם להגדיר לוח זמנים לאימונים בהתאמה אישית על מנת שתוכלו לעמוד ביעדים שלכם.

 

ירידה במשקל דורשת מיקוד אך זו אינה משימה בלתי אפשרית. עם תוכנית טובה והשקפה בריאה על אוכל, תגיעו ליעדים שלכם לפני שתשימו לב לכך.