אמת או שקר? הרימו משקולות במשקל נמוך ובצעו יותר חזרות כדי להיות שריריים יותר

זה שקרי לחלוטין. אין שום שילוב של משקולות, סטים וחזרות שיאפשרו לכם להיות שריריים יותר. זה עניין של שריר רזה ואחוז של שומן גוף נמוך מספיק כדי שניתן יהיה לראות את השריר. לא משנה אם אתם מנסים לעבוד על שרירים בכל הגוף או רק בזרועות שלכם. מומלץ לא לבצע יותר חזרות במשקל קל יותר כדי להשיג ולשמור על טונוס השרירים.

 

אז מה התשובה לפיתוח מבנה גוף שרירי ונחמד? בראש ובראשונה, אתם זקוקים לשרירים. אם אתם מרימים משקולות קלות מדי (או לא מרימים בכלל), לא תהיה לכם מספיק רקמת שריר כדי שתוכלו להשוויץ בה. זה נושא נפוץ עם אנשים שהם רזים ונראים שטוחים (חשבו על דוגמניות אופנה). תוכנית אימונים מתאימה למשקל, כזו עם כמות אידיאלית של תדר, עוצמה ונפח, היא הדרך הטובה ביותר לבנות שרירים והצעד הראשון להגעה לכך. שרירים מפותחים יותר עוזרים גם להגדיל את חוזק המפרקים, לשפר את האנרגיה ולצמצם את הסיכון לפציעות ומחלות.

 

עבור רובנו, חוסר שריר אינו הבעיה. אנו פשוט סוחבים יותר מדי שומן בגוף. השרירים שם; הם פשוט מוסתרים. מה שאתם צריכים זה תזונה מאוזנת המתוכננת היטב ומכסה את כל החומרים המקרו-תזונתיים החשובים כמו חלבון, פחמימות ושומן יחד עם ויטמינים ומינרלים. אם אתם בדיאטה כלשהי כדי לאבד שומן, אסור לכם להפחית את כובד המשקולות שאתם מרימים מכיוון שתסתכנו גם באובדן שרירים שהרווחתם קשה. זה יאט את חילוף החומרים שלכם ויקשה עליכם עוד יותר להגיע למטרה. כמו כן, הבינו שאתם לא יכולים לשרוף שומן מאזור ספציפי אחד בגופכם רק על ידי מיקוד לאזור זה. אובדן שומן מתרחש בכל הגוף. הגנטיקה שלכם קובעת מראש היכן תאבדו שומן מלכתחילה.

 

שמירה על עקביות בתוכנית האימונים שלכם ואכילת המזונות הנכונים לשמירה על שרירים תוך איבוד שומן היא אתגר שאין להקל בו ראש.